Bicara Berirama 2014

Assalamualaikum aku hulurkan buat kamu semua,
Agak lama aku tidak berbicara. Maaf, sibuk mula melawat diri ini.
Aduhai,
Dari mana harus aku mulakan bicara ini,
Dari mana harus aku luahkan rasa rindu ini.

Kalian adik-adik 2 Saad, 
Aku rindukan telatah kamu semua.
Walaupun pada mulanya aku cukup menolak keputusan cikgu untuk ambil kelas mereka,
Namun hati aku tertaut dengan mereka yang selalu menceriakan hari-hari aku.
Maaf,
cara aku bercerita agar mendatar.

Walaupun Nisa sudah bercerita, Aku tetap akan meneruskan cerita aku :')
Pada mulanya memang aku tak menyertai mereka,
namun aku teringin nak rasa macam mana mereka kena marah dengan Anis, Nusaybah dan Nisa.
Ternyata agak perit untuk ditelan.
Namun demi sekolah aku cuba buat yang terbaik :D

Semua tawa-suka duka korang tetap di hati aku.
Memang aku mengaku,
Saat ini aku dah jatuh cinta dengan mereka.
Itu la, Asyik baca doa Rabithah je.. haishh,, 

Kamil,Arif,Fareez,Adib,Irfan,Naqi,Syafiq,Raja. Terima kasih suka buat kecoh kat barisan belakang tuhh,, Korang memang sporting laaa,,:D
Budak-budak barisan nombor dua dengan pertama,
Thanks a lot of the commitment.
Even kita tak menang peringkat daerah,
Tapi kita menang di mata 18 HEBAT.
Aku harap sangat-sangat,
Korang akan lakukan yang terbaik untuk next year.

Anis,Nusaybah,Khairunnisa,
Aasif jiddan atas diri ini. Maaf aku selalu buat korang kecil hati.
Aku tak berniat, 
Dan mungkin juga aku yang berniat. 

Puan Tengku,
Maafkan kami yang selalu menyusahkan cikgu. Terima kasih atas masa yang dikorbankan :)

And lastly for our conductor Zubair si kecil,
hahaha,, Kau memang the best. Even kau tak dapat conductor terbaik, kau tetap yang terbaik di kaca mata kami :))

Jujur aku katakan, 
masa hari Khamis and Jumaat, Aku rasa kosong sebab tak ada training.
Bila aku jumpa diorang rasa nak tanya je buat kat Al-Madani ke, Aspura ke,,
Aduh! Perit juga rindu ini.

Good luck untuk korang punya exam okayy :) 




Comments

Anonymous said…
rndu kak auni , rindu semue kakak senior , rndu bicara beriram 2014 :'(
- bdak / Boys Hater -
Najah said…
x yah ckp pun kita tau rindu,, hahaha

Popular Posts