FUTUR

Assalamualaikum . Lamanya tak update. Maaf lepas PT3 terus mendiamkan diri.

Aku kini bukan lagi Auni yang dulu. Serious.
Iman mula merudum, hati dah lalai, ikhtilat ke laut .Hati tak tenteram. 

Semua sebab mata. Serious auni najah tak tipu. Sebab mata ni la, semua hancur.
Sebab mata ni lah aku tak jaga ikhtilat. Mata ni macam pintu segala maksiat. Sebab mata ni lah aku dah malas nak solat. Sebab mata ni lah aku dah malas nak baca Al-Quran. Asal nya sebab nak usha sahaja.
Ceh, usha-usha tu kau fikir sikit turun hati dan bintik hitam pun ada. Macam ni


Itulah apa yang aku rasa. Nak bersihkan balik and mula dari awal. Aku ni dah berapa kali futur. MasyaAllah.
Jadi aku harapkan doa kalian semoga aku mampu bangkit untuk berhijrah kembali.

http://budak-tomato.blogspot.com/2013/02/jaga-mata.html


*Catatan aku buat pedoman kalian 

Comments

Popular Posts