Syukur

Assalamualaikum w.b.t :D

Alhamdulillah . Rasa syukur ini saya panjatkan kepada Allah kerana memberi saya nikmat Iman dan Islam dalam mendiami bumi Allah. Ok skema .. aku tau tu.

Alhamdulillah juga hari ini aku terima dengan hati yang terbuka dengan keputusan PT3. Ni semua hasil Auni Najah yang last minute tu laa.. hehehe... Alhamdulillah juga. Yang ni memang aku bersyukur sangaaattt sebab dapat join usrah yang insyaAllah seronok. Bersosial mengikut syariat bak kata Intan.
Dan........
Allahu..... Hati ini diuji lagi untuk hari ini. Bak kata kak Trisyia, be qawiyy lillahita'ala... InsyaAllah Auni Najah kuat kaaannn...!!

Dan, pertemuan di alam maya dengan ukhti syifaa niii membuatkan aku lebih bersyukur. Allahh,,
Peliharalah ukhwah yang baru berputik ini.

Dan ini sahajala yang mampu aku coretkan untuk malam ini. Semoga aku, kau dan kalian semua dalam redha Allah,,
Salam jumaat esok.. Jangan lupa Al-Khafi InsyaAllah :D

W,salam'alaik

Comments

Popular Posts